Sreda, 22. Januar 2020
   
baner.gif


Obvestilo - poslovanje občinske blagajne


Spoštovane občanke in občani občine Tišina, uporabniki občinske blagajne občine Tišina!

V zadnjem obdobju vse pogosteje prihaja do neupoštevanja delovnega časa občinske gotovinske blagajne, saj se je mnogokrat prihajalo plačevat položnice izven delovnega časa. Upoštevanje delovnega časa občinske blagajne je seveda za občino obvezujoče.

Zaradi zakonskih predpisov, ki urejajo gotovinsko poslovanje, tako ne smemo poslovati izven prijavljenega delovnega časa. Zato vas obveščamo, da od 01. 01. 2020 izven delovnega časa več ne bo mogoče opraviti storitve. Spoštovane stranke prosimo, da upoštevajo delovni čas blagajne.

Prav tako obveščamo vse občane, da bo Občina Tišina začela s 01. 01. 2020 na občinski gotovinski blagajni prodajati vreče za embalažo (rumena vreča). Vreče bo mogoče kupiti le v delovnem času blagajne. Dvig vreč na občinski upravi na podlagi dobavnice več ne bo mogoč.

Cena vreč ostane enaka kot je bila do sedaj, ko ste vreče dvignili na občinski upravi in ste prejeli račun s strani Saubermacher – Komunale (paket 12 vreč stane 6 evrov; paket 24 vreč stane 12 evrov).

Delovni čas blagajne ostaja nespremenjen:

TOREK: 08.00 – 10.30

SREDA: 14.00 – 16.30

ČETRTEK: 08.00 – 10.00

Hvala za razumevanje.    

Obvestila

  • Zbirni center Petanjci
  • Občinska blagajna
  • iObčina

Sporočila za javnost

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50

  • FB stran Občine Tišina
  • image
  • Lokalne volitve 2018
  • E-občina
  • E-uprava
  • E-vem
  • Gospodarska zboranica Slovenije
  • Lex Localis
  • Osnovna šola Tišina
  • Vlada Republke Slovenije